צילום ברית מילה

צילום ברית מילה

תוכן עניינים

בשונה מהרבה מאוד סגנונות של צילום אירועים, צילום ברית מילה הוא הרבה יותר מורכב.

אם רבים נוטים לחשוב כי צילום אירועים גדולים יותר כמו חתונה, חינה או כל אירוע אחר הוא מורכב, בואו להכיר את העולם של צילום ברית ואת המשמעות שיש לזה שאתם חייבים לבחור צלם לברית שהוא מקצועי ויש לו ניסיון בצילום אירועים קטנים.

המורכבות של צילום ברית

תהליך של צילום כל אירוע הוא מורכב ללא ספק, אבל יש כמה דברים שהופכים את אירוע הברית להיות האירוע המורכב ביותר לצילום.

הנה כמה סיבות שיעזרו לכם להבין למה צילום ברית מילה הוא מורכב יותר מכל אירוע אחר:

אירוע קצר: בשונה מאירוע כמו חתונה שיש לנו שעות רבות לצלם את האירוע, שמדובר על ברית מילה, האפשרות לצלם היא קצרה הרבה יותר. מדובר על טקס ברית מילה שנמשך רק 10-15 דקות לכל היותר. לפעמים גם הטקס הרבה יותר קצר מזה ובפרק זמן קצר כל כך צריכים להביא הרבה מאוד תמונות שיענו על הדרישות של בעלי האירוע שרוצים לקבל כמה שיותר תמונות מהאירוע.

רק טקס הברית: אם נשווה נגיד שוב את אירוע ברית לאירוע כמו חתונה. בחתונה למשל, יש לנו גם חופה אחרי זה יש ריקוד סלואו, אחרי זה יש גם את הריקודים על הרחבה, או במילים אחרות אתם כבר מבינים שיש מה לצלם.

אבל מה קורה באירוע כמו ברית מילה? מה כבר אפשר לצלם?

באירוע כמו ברית מה שיש לצלם זה קבלת הפנים, את התינוק ואת אותן תמונות קבועות שיש כמו בכל אירוע. אבל אין לנו לצלם ריקודים וזה משהו שקורה רק במעט מאוד מקרים, ומה שמסתפקים בו שוב זה טקס ברית בלבד שמתוכו צריכים להוציא כמה שיותר תמונות.

המיקום וההשפעה שלו על התמונות

הרבה מאוד אירועי ברית מילה חוגגים אותם לא רק בתוך אולם לברית בהרצליה, אלא יש כאלו שחוגגים ברית מילה גם בבית.

בשונה מאולמות אירועים, צילום אירועים בבית מצריך את הצלם להיות יותר מיומן ומקצועי, להתמודד עם תנאי תאורה שונים ומרכבים וגם להתמודד עם הבעיה של מקום שהוא לא אידאלי לעשות בו אירוע.

לכן, במיוחד במקרים כאלו חשוב מאוד למצוא צלם מקצועי לצילום אירוע ברית שיוכל לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

צלם לברית – איך תמצאו את הטוב ביותר

אז הבנתם שאתם צריכים למצוא צלם לברית שהוא מקצועי, כזה שיש לו ניסיון בצילום אירועים ויכול להתמודד עם מצבים קיצוניים של צילום אירועים.

אבל מה אתם צריכים לדעת ולבדוק היטב בשביל לבחור נכון?

אחרי הכל כל אחד יכול להרים אתר אינטרנט ולרשום שם שהוא הצלם הכי טוב בגלקסיה ויש לו מצלמה מיוחדת מהחלל החיצון.

אבל בשביל לוודא שאתם עושים בחירה נכונה, יש כמה דברים שאתם יכולים ויעזרו לכם לבחור נכון.

תחושת בטן : כן, אולי זה נשמע לכם מוזר אבל לפעמים החיבור הזה של תחושת בטן למצוא נותן שירות הוא חשוב יותר מהכל.

כדאי מאוד להרים טלפון לצלם, לדבר איתו, לראות אם יש לכם חיבור ונוצר ביניכם "קליק" כי אחרי הכל הוא הולך ללוות אתכם באירוע וזה חשוב שיהיה מישהו שייתן לכם יחס נעים ושירות אדיב.

גלריית עבודות : לפני שאתם בוחרים צלם לאירוע, לא משנה אם מדובר על צילום ברית מילה או כל אירוע אחר, חשוב מאוד לעבור על גלריית העבודות של הצלם. כדאי מאוד שתראו את סגנון הצילום, אם הוא מדבר אליכם ואם זה באמת מה שאתם רוצים לאירוע שלכם. ככה תדעו לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

מחיר : כן, למרות שהרבה פעמים רבים נוטים לקבל החלטה מי יהיה צלם לברית שלהם לפי מחיר. אבל גם את זה אתם צריכים לבדוק. שאתם בודקים מחיר חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים בצורה נכונה ולראות בדיוק מה אתם מקבלים, יכול להיות שיהיו צלמים שיתנו לכם גם חבילות שכוללות אפילו צילום מגנטים ועוד דברים אחרים ולכן, חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים בצורה נכונה.

Call Now Button